Bandırmaspor Teknik Direktörü Mustafa Gürsel, Bodrum FK maçının ardından, "Son üç maçta elimizden geleni yapacağız" dedi. Trendyol 1. Lig’in 35. haftasında Bandırmaspor, deplasmanda Bodrum FK ile golsüz berabere kaldı. Maçın ardından düzenlenen basın ...